سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم از خدا بترسید که چه بسیار آرزومند که به آرزوى خود نرسید ، و سازنده‏اى که در ساخته خویش نیارمید ، و گردآورنده‏اى که به زودى گردآورده‏ها را رها خواهد کرد و بود که آن را از راه ناروا فراهم آورد ، و حقى که به مستحقش نرساند ، از حرام به دست آورد و گناهش بر گردنش ماند . با گرانى بار بزه ، باز گردید ، و با پشیمانى و دریغ نزد پروردگار خود رسید . « این جهان و آن جهان زیانبار ، و این است زیان آشکار . » [نهج البلاغه]
نگو - عشقی متفاوت
  • پست الکترونیک
  • مشخصات من
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • دلم گرفته آسمون یه کم منو حوصله کن

    نگو که از این روزگار یه خورده کمتر گله کن

     منو به بازی میگیره عقربه های ساعتم

     برگه تقویم می کنه لحظه به لحظه لعنتم

     

     

    تورا چون آرزوهایم همیشه دوست خواهم داشت

    به شرطی که

     مرا در آرزوی خویش نذاری



    عاشقی متفاوت ::: چهارشنبه 85/8/10::: ساعت 10:13 صبح
    لطفهای شما: دیدگاه
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدید وبلاگ <<
    دیدار های امروز: 4
    کل دیدارها :34138

    >>چقدر مونده تا ملاقات خدا؟؟؟ <<

    >> می خوای منو بشناسی؟؟؟<<
    نگو - عشقی متفاوت
    عاشقی متفاوت
    من پسری هستم مهربان خواستنی حساس باهوش و کمی بیخیال

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    نگو - عشقی متفاوت

    >>لینک دوستان<<


    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>انباریه نوشته هام<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<